Lietuviai Gytė ir Darius Česnuliai sukūrė unikalią ir inovatyvią plaukų priežiūros liniją „HairTwo“, kurios pagrindą sudaro gausybė bioaktyvių, natūralių medžiagų, be jokių įprastų ar žalingų cheminių elementų.
Vos prieš savaitę šie produktai papildė ir Eurovaistinės internete asortimentą, todėl pats laikas išsamiau susipažinti su viena šios plaukų linijos sumanytojų – Gyte ir pasikalbėti apie produkto kūrimą, sudėtį, paskirtį bei pastangas sudominti žmones ne tik tinkama savo grožio, bet ir aplinkos priežiūra.
- Kartu su vyru sukūrėte plaukų priežiūros liniją „HairTwo“. Kaip gimė ši idėja?
- Galima sakyti, kad „kelias“ į šią idėją vingiavo per mano asmeninę patirtį. Visą gyvenimą mano oda buvo jautri, plaukai silpni ir, tiesą sakant, galvojau, kad tai yra normalu. Tačiau, kai ėmiau lauktis dukrytės Ūlos, šios problemos itin paūmėjo – plaukai ėmė slinkti ir atsirado egzema.
Tai kėlė didelį diskomfortą ir, kai artimieji ėmė sakyti, kad tai jau nenormalu, nusprendžiau ieškoti pagalbos. Deja, nesėkmingai: nei specialistai, nei įvairios priemonės man nepadėjo – aš jaučiausi labai vieniša dėl savo problemos.
Buvo aišku tik tiek, kad man netinka produktai su cheminiais elementais, ypač tokiais, kaip sulfatai, trietanolaminas (TEA) ir dietanolaminas (DEA), nes jie sukelia įvairias alergines reakcijas. Tuomet ir kilo idėja pamėginti sukurti sau tinkamą produktą iš natūralių sudėtinių dalių.
Man reikėjo gelbėti save, bet galvojau ir apie kitus: jei aš susiduriu su tokia problema, greičiausiai su ja susiduria ir kiti žmonės. Taip viskas ir prasidėjo. Vyras taip pat mane motyvavo, sakydamas, kad nėštumas – puikus laikas idėjoms įgyvendinti.
- Kiek laiko viskas užtruko ir kaip radote tą stebuklingą formulę?
- Gyvenime laikausi principo, kad kiekvienas turi daryti savo darbą, todėl aš pati nė nemėginau kurti tokios formulės – ją sukūrė profesionali prancūzų laboratorija. Bet, žinoma, užtruko ir šios laboratorijos paieškos, ir įvairių paties produkto dalių kūrimas bei bandymai. O tam dar trukdė pasaulinė pandemija ir dėl jos įvestas karantinas!
Buvo visko – net komiškai graudžių situacijų. Pavyzdžiui, suderinus produkto kvapą, buvo telikęs vienas žingsnis – išbandyti, kaip jis reaguoja į produkto formulę: ar kvapas išlieka toks pat, ar jis nekeičia paties produkto, ir pan. Prasidėjo karantinas ir mūsų kvapo mėginiai „užstrigo“ pasienyje... Arba, ilgai ieškoję buteliukams tinkamų dozatorių ir pagaliau juos radę, turėjome vėl stabtelėti, nes... paaiškėjo, kad pasaulį ištiko dozatorių deficitas! Juos tiesiog išgraibstė mūsų panosėje dėl didžiulės dezinfekcinio skysčio paklausos.
Tad viskas truko dvejus metus: mūsų produktas dar visiškai naujas, bet veržlus. Praėjusiais metais pristatėme jį Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje. Dabar jį jau galima įsigyti visoje Europoje, taip pat ir Lietuvoje.
- Kam šis produktas skirtas ir kuo jis ypatingas?
- Jau vien tik pavadinimu „HairTwo“ pamėginome pasakyti, kad tai – produktas, skirtas puoselėti plaukus, kurį sukūrė dviejų žmonių – vyro ir moters – komanda. Mūsų abiejų nuomonės buvo svarbios, todėl ir atsirado balansas – produktas tinka ir moterims, ir vyrams. Ne tik tiems, kurie patiria įvairių plaukų problemų, bet ir tiems, kurie nori tinkamai prižiūrėti gamtos dovanotą grožį.
Visą plaukų liniją (šampūną, kondicionierių ir serumą) sudaro pagrindinės 8 bioaktyvios ir 4 natūralios sudedamosios dalys, tokios kaip gydomasis nykštukinės palmės ekstraktas, biotinas, cinatinas, kolagenas, kofeinas, rozmarinų ekstraktas, argano ir kokosų aliejus ir kt. Jos veikia sinergiškai, todėl ši formulė net 84 proc. labiau skatina plaukų augimą, stiprina, gerina plaukų struktūrą, suteikia švelnumo ir žvilgesio.
Produktai yra visiškai saugūs – juose nėra sulfatų, parabenų, silikonų, TEA, DEA, polimerinių junginių (PEG) ir kitokių chemikalų.
- Ar įmanoma pagaminti grožio produktą be chemijos už draugišką kainą?
- Grožio industrijoje mūsų sukurtas produktas sunkiai palyginamas: turėtume jį lyginti su tokiais, kurie turi bent jau panašią sudėtį, bet tokių produktų iš tiek sudedamųjų dalių šiuo metu nėra. Kita vertus, mums tikrai pavyko pasiekti kainos ir kokybės santykį: nežymiai pigiau kainuoja tik tie produktai, kuriuose yra dvigubai mažiau bioaktyvių ir natūralių sudedamųjų dalių.
Kai kūrėme „HairTwo“ plaukų liniją, galvojome apie sudedamųjų dalių kokybę, tai yra ne apie tai, kaip atpiginti produktą ir iš jo daugiau uždirbti. Sąmoningai pasirinkome žiedinės ekonomikos, o ne patį pigiausią būdą: jokių bandymų ir kenksmingų veiksmų florai ir faunai, jokio plastiko ir tik aplinkai draugiškos pakuotės, kuriose nėra vandenį teršiančio bisfenolio A (BPA).
Dėl to pasirinkome tvaraus aliuminio buteliukus, kurie geriau apsaugo ir paties produkto kokybę nuo išorės veiksnių bei puikiai tinka antriniam panaudojimui. Ateityje juos bus galima naudoti perkant produkto papildymą ar prenumeratą. Buteliukai yra supakuoti į perdirbto kartono dėžutes, kurios papuoštos meno terapijai skirtais piešiniais, todėl dėžutės nereikia išmesti – ją galima panaudoti kūrybai ir laisvalaikiui.
- Ar lengva žmones sudominti šiuo produktu?
- Kadangi viską kūrėme su didele atsakomybe, buvo ir daug baimės. Bet ji dingo, kai tik „HairTwo“ linija pateko į vartotojų rankas. Pirmiausiai – Vokietijoje. Teigiamos reakcijos ir didėjantis būrys šios linijos gerbėjų mus „išgydė“, nuramino ir pradžiugino. Tai buvo tas atspirties taškas, kai nebeliko jokių abejonių – juk viską darėme ne tik iš širdies, bet ir labai teisingai.
- „HairTwo“ idėją derinote su tėvyste ir tam tikra prasme šeimoje auginote du vaikus. Bet vaikai kasdien didėja, ką planuojate daryti toliau?
- Jau dabar galvojame apie produktų linijos plėtrą ir kaip natūraliomis priemonėmis spręsti ne tik grožio, bet ir geros savijautos problemas, tokias kaip miego trūkumas, nerimas ar kraujospūdis. Be abejo, tam reikės daug laiko ir kantrybės, bet, jei pavyks, lietuviai bus pirmieji, kurie apie tai sužinos.
- Ačiū už pokalbį.